صعود رئال مادرید به فینال با کامبک دیدنی؛ خوسلو قهرمان جدید مادریدی‌ها

صعود رئال مادرید به فینال با کامبک دیدنی؛ خوسلو قهرمان جدید مادریدی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، بازی رفت با نتیجه دو بر دو مساوی شده بود و همه چیز به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کشیده شده بود. در این بازی نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد. در نیمه دوم در دقیقه 68 بازی، آلفونسو دیویس موفق شد دروازه رئال مادرید را باز کند و بایرن مونیخ را پیش بیندازد. باواریایی ها در آستانه صعود به فینال بودند اما رئال مادرید باز هم کامبک زد.

خوسلو ماتو که در دقیقه 81 به جای فدریکو والورده وارد میدان شده بود، در دقیقه 88 روی شوت وینی جونیور و دفع ناقص مانوئل نویر گل اول رئال مادرید را به ثمر رساند. خوسلو دو دقیقه بعد یعنی در دقیقه 90 گل دوم رئال مادرید را روی پاس آنتونیو رودیگر به ثمر رساند و در نهایت رئال مادرید این بازی را دو بر یک برد. حالا رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است و حریف بروسیا دورتموند در فینال خواهد بود.

تماشای گل دوم خوسلو

1470