هری کین بایرن مونیخ را هم طلسم کرد؛ پس از چند سال بی‌جام ماندند؟

هری کین بایرن مونیخ را هم طلسم کرد؛ پس از چند سال بی‌جام ماندند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ با شکست خوردن مقابل رئال مادرید این فصل را بدون جام به پایان می رساند و به طور کلی می توان گفت که این فصل برای بایرن مونیخ یک فصل ناکام بوده است.

به گزارش فوتبالی ، در تابستان گذشته بود که بایرن مونیخ، هری کین را از تاتنهام خرید تا یک مهاجم نوک تمام کننده داشته باشد. از زمانی که لواندوفسکی از بایرن مونیخ رفته بود، این تیم جای خالی یک مهاجم نوک را احساس می کرد.

هری کین در دوران حرفه ای خود در تاتنهام هیچ جامی به دست نیاورده بود. او پس از پیوستن به بایرن مونیخ اعلام کرد که به این باشگاه آمده تا بتواند به قهرمانی ها دست پیدا کند و جام ببرد. حالا در اولین فصل حضور هری کین در بایرن مونیخ، این تیم هیچ جامی به دست نیاورد. بایرن مونیخ از جام حذفی آلمان کنار رفت. بوندسلیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد و حالا در لیگ قهرمانان اروپا هم مقابل رئال مادرید شکست خورد و حذف شد.

آخرین فصلی که بایرن مونیخ بی جام مانده بود، فصل 2011/12 بود و حالا بایرن مونیخ پس از 12 سال دوباره فصل را بدون جام به پایان می رساند. باید دید که هری کین می تواند در فصل آینده در بایرن مونیخ به قهرمانی برسد یا خیر.

1470